Korperatif Satış

Korperatif Satış

Korporativ Satış prosesləri məhsul və ya xidmətlərin müəssisələrə və ya təşkilatlara satılmasını əhatə edir. Müxtəlif yaradıcılıq sahələrində ustad dərsləri və kursların keçirilməsi kontekstində, eyni zamanda müxtəlif hədiyyələrin sifarişini nəzərdə tutulur.

Təqdim olunan məlumatlara əsaslanan Korporativ Satış proseslərinin bölgüsü:

1. Məhsul seçimi: Korporativ müştəri öz təlim ehtiyaclarına və məqsədlərinə uyğun gələn mövcud variantlar arasından istədiyi növdə  məhsul və hədiyyələrini seçəcək. 

2. Kəmiyyət və Növ: Seçilmiş məhsulun qiyməti onun növündən və  sayından asılı olaraq dəyişir.

3. Hazırlanma mərhələsi: Seçilmiş məhsulların növündən və sayından asılı olaraq hazırlanma müddəti dəyişə bilər.

4. Təklif və Danışıqlar: Bu hissədə müştərilərin xüsusi istəkləri nəzərə alınır və  ona uyğun olaraq tətbiq edilir.

5. Ödəniş: Hər iki tərəf razılığa gəldikdən sonra məhsulların dəyərindən asılı olaraq ödəniş olunur.

6. Xidmətlərin çatdırılması: Hazır olunan məhsullar müvafiq iş günləri ərzində müştərinin qeyd etdiyi ünvana təslim edilir